香港雞蛋仔的故事

如果比我揀最鍾意食會係咖喱魚蛋,但係最能香港代表,我會肯定揀雞蛋仔。

香港雞蛋仔

嗱, 雞蛋仔點解叫gai-daan-jai呢? 就係因為係香港人五十年代發明嘅,而且係廣東話正確發音gai1-daan2-jai2,所以我哋要堅持用Gai-Daan-Jai嘅英文翻譯,好多外國人都識,依家已經係鬼佬fusion中國食物嘅時代啦!其他英文翻譯有Egg Waffle,但Waffle源於比利時,用窩夫烘烤模(waffle iron)烤成。
你要知道格仔同橢圓蛋型嘅結構分別,請看上圖
圖片來自網絡作者 elvis - http://www.smartno1.com/blog/egg

至於模具基本上有兩種size,一個生產14只蛋仔,另外一個可生產30只,30只當然係現代版,為咗一次可做多D。
 
來自網絡圖片
起源:
雞蛋仔是一種香港原創的傳統街頭小吃,據說在五十年代的香港已經出現,當時雜貨店有不少破裂的雞蛋賣不出去,因為不想白白浪費,於是有人忽發奇想,加入麵粉、牛油等做成蛋漿,然後倒進模具烘焗,後來有人設計出雞蛋狀的模具,於是被命名為「雞蛋仔」。雞蛋仔的主要成分包括雞蛋、麵粉、淡奶和糖,完成後呈金黃色。
(資料源自維基百科)

雞蛋仔點樣先做得好食?咁就要由佢嘅配方、模具同做法講起,請繼續閱讀...


香港雞蛋仔舖頭
網上地圖位置連地址 (Google Map):
豐記雞蛋仔
荃灣古法雞蛋仔
利強記 - 北角雞蛋仔
低調高手大街小食

有關新聞消息
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 意見:

Post a Comment